Способы доставки и оплаты

Оплата


Оплату можна здійснити одним із таких способів:

• на карту Приват банку

• післяплати при отриманні замовлення

• при самовивезенні – готівковий розрахунок чи карткою через банківський термінал


Доставка по Києву та Україні


Доставка у межах Києва (від 65 грн. за 1 пару взуття)

При замовленні та купівлі взуття до 800 грн. 100% оплата через банк або обов'язкова передплата на картку банку 100грн.

За умови покупки на суму від 1500 грн - доставка безкоштовна.

За умови покупки від 3-х пар і більше - доставка безкоштовна.

Доставка здійснюється наступного дня після замовлення. Наші менеджери намагатимуться максимально узгодити з вами час доставки.


ВАЖЛИВО!


3 пари - максимальна кількість пар взуття під час кур'єрської доставки по м. Київ.

3 пари - максимальна кількість пар взуття на точку самовивозу у м. Київ.

3 пари - максимальна кількість пар взуття на вибір для замовлення у відділення Нової пошти по Україні з передоплатою на картку 200 грн. Кожна пара відправляється окремими післяплатами. Обов'язково уточнюйте подробиці менеджера.

Самовивіз


Ви можете забрати товар самі з нашого складу за адресою: м. Київ, пр. Степана Бандери 8, корпус 1, офіс 208, попередньо дізнавшись про наявність товару.

Час роботи складу з понеділка до п'ятниці з 10:00 до 18:00.

Умови обміну та повернення якісного товару.


Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки (у нас – від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари та отримати їх вартість. Також можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовому впакуванні та лише за наявності товарного чека та інших ярликів у невикористаному вигляді. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Коробки обмотані клейкою стрічкою без додаткової упаковки не приймаються.

У разі повернення товару, що пропонується у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту. У разі обміну або повернення клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають лише вартість товару.

УВАГА!

При оформленні посилки на пошті врахуйте:

• повернення грошей, або обмін на іншу пару провадиться лише після того, як посилка повернута в магазин;

• повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата поверненого товару провадиться лише після перегляду посилки;

• при заповненні бланка на відправку посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару у графі «Оголошена вартість посылки», оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

Порядок оформлення обміну


Що потрібно зробити, щоб обміняти товар:
1. Зв'язатися з менеджером інтернет-магазину MERIT.UA
2. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, за однією із зазначених вище адрес.
3. Обмін буде здійснено у строк до 7 днів від дати отримання повернення у поштовому відділенні.

Повернення коштів


Що потрібно зробити, щоб повернути гроші:
1. Передзвоніть по одному з наших контактних номерів, щоб обговорити порядок повернення коштів з менеджером.
2. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, за однією із зазначених вище адрес.
3. Гроші буде повернено у строк до 7 днів від дати отримання повернення у поштовому відділенні. Повернення здійснюється банківським переказом.
4. Нагадаємо, що повертається лише вартість товару. Вартість пересилання повернення оплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк) віднімає комісію за переказ коштів.

Повернення замовлень, доставлених кур'єрською службою


Для повернення необхідно:
1. Зв'язатися з менеджером інтернет-магазину MERIT.UA
2.Здійснити повернення самостійно приїхавши до нас до офісу.
5 Здійснити повернення повторним викликом кур'єра (деталі узгоджуються з менеджером).
6 Для повернення коштів потрібний товарний чек. *


*Вартість повернення товару оплачується згідно з тарифами кур'єрської служби .Зверніть увагу! Повернення коштів здійснюється після отримання товару протягом 7 днів.


Переконливе прохання перед поверненням товару переконатися в тому, що він має товарний вигляд, пломби, ярлики, споживчі здібності, захисні плівки та не використовувався у побуті. При сумніві адміністрація магазину залишає за собою право проведення незалежної експертизи, витрати на яку нестиме сторона, визнана винною.



Адрес офиса на карте: